Creative Roadshow 2014 – wspólne przedsięwzięcie Akademii Nikona, eduweb.pl, EIZO, Epson i Wacom – to cykl prezentacji poświęconych praktycznym aspektom fotografowania i postprodukcji.
Creative Roadshow odwiedzi kolejno: Gdańsk (13.05), Szczecin (14.05), Warszawę (28.05), Wrocław (4.06) i Kraków (5.06). Udział w spotkaniach jest bezpłatny ale konieczna jest rejestracja: http://creativeroadshow.pl
Do udziału w Roadshow organizatorzy zapraszają osoby, które związane są z fotografią zarówno zawodowo jak i amatorsko. Podczas każdego ze spotkań planowana jest część teoretyczna, którą poprowadzą doświadczeni prelegenci – trenerzy Akademii Nikona i eduweb.pl oraz osoby od lat związane z branżą foto i graficzną. Uczestnicy będą mieli również możliwość praktycznego kontaktu i wypróbowania najnowszych urządzeń z oferty Nikon, EIZO, Epson i Wacom. Jest to doskonała okazja do skorzystania z wiedzy i doświadczenia ekspertów prowadzących zajęcia.
Program zajęć, w każdym z miast, będzie wyglądać podobnie:
· Paweł Duma, doświadczony fotograf i trener Akademii Nikona zaprasza na prezentację: „Kreatywnie o głębi ostrości - czyli trochę o zwykłych i niezwykłych obiektywach Tilt & Shift oraz DC.” Jej celem jest zaprezentowanie w przystępny sposób praw i zasad rządzących głębią ostrości i nieostrością, obiektywami zwykłymi, typu PC (tilt shift) oraz optyką portretową (DC).
· Dlaczego monitory do pracy z kolorem różnią się od typowych rozwiązań? Odpowiedzi na to pytanie udzieli Tomasz Obłuski, specjalista z zakresu monitorów EIZO, który przedstawi „Monitory do zadań specjalnych”. Podczas prezentacji opowie o nowoczesnych technologiach wykorzystywanych w monitorach EIZO do pracy z kolorem, a podczas części praktycznej pokaże, w jaki sposób wygląda proces kalibracji sprzętowej i programowej.
· Jak doświadczenie pokazuje, nigdy za dużo wiedzy o narzędziach Photoshopa. Podczas swojej sesji „Photoshop dla fotografów” Grzegorz Róg, trener eduweb.pl pokaże przydatne dla fotografów funkcje tego programu oraz tricki, które mogą „uratować” zdjęcia na etapie postprodukcji. Będzie można się też dowiedzieć, jak najlepiej wykorzystać tablet graficzny w pracy fotografa i dostosować jego ustawienia w Adobe Photoshop.
· Coraz częściej aparat fotograficzny służy nie tylko do fotografowania. Stąd wykład Jurka Drozdy Jr z eduweb.pl „Wideo dla fotografów”. Sesja kierowana jest do osób, które dopiero zaczynają przygodę z filmowaniem z pomocą DSLR lub chcą poznać nowe, ciekawe narzędzia i techniki pracy. Jej część stanowić będzie przegląd przydatnych narzędzi, które wykorzystuje się w procesie montażu oraz postprodukcji.
· Ostatnim finalnym elementem przygotowania zdjęcia czy reprodukcji jest druk. Podczas prezentacji Tomasza Kucińskiego z Epson – „O perfekcyjnym drukowaniu” uczestnicy dowiedzą się, jak przygotować plik, wybrać właściwe urządzenie, technologię druku, możliwe podłoża. Usłyszą, czym się one charakteryzują i różnią oraz jakie ciekawe efekty można uzyskać stosując rozwiązania tego producenta.
Pełna agenda i formularz rejestracyjny są na stronie: www.creativeroadshow.pl
Zapraszamy na strony Partnerów wydarzenia:
www.akademianikona.pl
www.eduweb.pl
www.eizo.pl
www.epson.pl
www.wacom.com
Informacje o firmie Epson
Epson jest globalnym liderem innowacyjności. Szeroka oferta firmy obejmuje produkty od drukarek atramentowych i systemów drukowania, przez projektory 3LCD i roboty przemysłowe po czujniki i inne mikrourządzenia. Chcąc pozyskać klientów z całego świata, Epson jako przedsiębiorstwo zdobywające kolejne rynki dostarcza najlepsze możliwe kompaktowe, energooszczędne, precyzyjne rozwiązania dla handlu i przemysłu.
Grupa Epson, na czele której stoi japońska firma Seiko Epson Corporation, zatrudnia ponad 68 000 pracowników w 96 spółkach na całym świecie. Jesteśmy niezwykle dumni z naszego wkładu w ochronę środowiska naturalnego oraz rozwój społeczności, w których funkcjonujemy. http://global.epson.com/
Epson Europe — informacje
Epson Europe B.V., z siedzibą główną w Amsterdamie, zapewnia obsługę rynków europejskich, dalekowschodnich, rosyjskich i afrykańskich. Zatrudniający 1727 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2012 osiągnął sprzedaż równą 1540 mln euro. http://www.epson.eu
Wizja ekologiczna 2050 http://eco.epson.com/
Dodatkowych informacji udzielają:
Ewa Pytlak, ewa.pytlak@epson.pl, Marketing Coordinator EPSON EUROPE B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce
INDALO Public Relations: Zbigniew Blewoński, tel. 501 772 619, e-mail: zbigniew.blewonski@indalo.pl
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/epson-zaprasza-na-bezplatny-creative-roadshow-2014